Monday, February 9, 2009

Wasiat Terakhir



Ahh
Ahhhhhhh
Ahhhhhhhhhhhhhhhh
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ahhhhhhhhhhhhhhhh
Ahhhhhhh
Ahh




TIBA-TIBA aku merasa cukup mual dan meloyakan. Seakan aku telah menelan jadam yang paling pahit pernah ditemu umat manusia. Kenyalnya melekat dan terus tersekang di halkum.

Aku menjadi semakin rimas dan resah. Mampukah aku bertahan untuk sedetik dua lagi dalam saat-saat kepayahan ini. Atau nanti aku bakal diusung untuk kembali ke dunia asalku, kerana kental mual ini menjadi semakin sendat dan tersekat. Mampukah segala urat nadiku melebar dan membuka ruang lain untuk mengizinkan aku menyedut sedikit udara segar supaya jantung ini mampu terus berdenyut. Hanya mampu aku berserah kepada Tuhanku yang satu.
Exammmm!!!!!!!!!
Nyah ko dari sini....
Kembalikan hidupku....
Wasiatku yg terakhir......
Jangan buat medic.hehe.....







1 comment:

Anonymous said...

gud luck exam!